rvhk_nama

یا مصوِّر

rvhk_nama

یا مصوِّر

rvhk_nama

هو الذی یصورکم...
علاقه شخصی یک طلبه به عکاسی و طراحی








ِ

بایگانی
آخرین مطالب

حق شناسی نماز حق شناس

يكشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۷، ۰۶:۳۰ ق.ظ

ایت الله حق شناس:

در دوران نوجوانى یک روز دایى مرا براى خریدن کباب فرستاد، وقتى نوبت من رسید، صداى اذان مسجد بلند شد. به کبابى گفتم: من مى‌روم نمازم را مى‌خوانم و بعد مى‌آیم. کبابى گفت: اگر برگردى باید آخر صف بایستى تا دوباره نوبتت برسد! گفتم: عیبى ندارد. رفتم و نمازم را خواندم و برگشتم و دوباره آخر صف ایستادم تا نوبتم برسد. بالاخره کباب را گرفتم و رفتم منزل. دایى پرسید: پسر کجا بودى‌؟ چرا اینقدر دیر کردى‌؟ گفتم: من باید نمازم را اول وقت مى‌خواندم و به همین خاطر دیر شد. گفت: خیلى خوب بیا جلو! و یک کشیده زد درِ گوش من. گفتم: هر چه مى‌زنید بزنید، اما مشى من این است که نمازم را اول وقت بخوانم.

#علما و نماز اول وقت 

#نماز در سیره علما

#عشق به نماز


نظرات  (۲)

سلام
چه سیلی شیرینی..
دعاکنیم توفیق نماز اول وقت از کسی سلب نشه.
الحمدالله که عاشق نمازیم...
پاسخ:
سلام علیکم
تشکر از نظر شما
الهی آمین
الحمدلله الحمدلله...
عجب دایی نامردی!
علوم جدید و تکنولوژی، مختص سبک زندگی ماده گرایی غرب بر محور تفکر اومانیستی است که محرّک آن نظام سلطه و سرمایه می باشد و مسلمانان نباید نظام آموزشی خود را بر اساس این علوم قرار دهند.

تمدن بدلی bornos.blog.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی