rvhk_nama

یا مصوِّر

rvhk_nama

یا مصوِّر

rvhk_nama

هو الذی یصورکم...
علاقه شخصی یک طلبه به عکاسی و طراحی








ِ

بایگانی
آخرین مطالب

ایرانی ها در انتظار با کوفیان تفاوت دارند!!!!


در انتظار کاری کردیم که کوفیان انجام ندادند!!!


مردم کوفه هزاران نامه برای امام حسین علیه السلام نوشتند.


و از ایشان برای قیام علیه حکومت یزید مستبد یاری طلبیدند.


و خوددر شهر کوفه ای بودندکه دارای حکومت یزیدی بود.یعنی حاکم شهر کوفه و حکومت آن زیر نظر یزید بود.کوفه شهری بود که جمعیت زیاد و قابل توجهی از آن از حامیان و  دوستداران اهل بیت بودند.اما حکومت اموی را پذیرفته بودند به این معنا که حکومت کوفه در اختیار اموی ها بود.


در این اوضاع وقتی امام حسین علیه السلام به سمت کوفه حرکت کرد.اموی ها شرایطی از ترس و طمع و تبلیغات را فراهم کردند که در عمل اکثر مردم کوفه دست از یاری امام حسین کشیدند و این بی وفائی و ننگ برای همیشه تاریخ برای مردم کوفه باقی ماند. اگر مردم کوفه خود دست به کار می شدند و حکومت اموی را در کوفه ساقط می کردند و یک حکومت مقتدر تشکیل می دادند.زمینه های ترس و طمع و تبلیغات مسموم را می بستند و می توانستند امام حسین علیه السلام را یاری کنند. به تعبیر دیگر اگر مردم کوفه یک حکومت محلی در کوفه تشکیل می دانند.منتظرانی خوبی برای امام حسین علیه السلام می شدند. به نظر می رسد شیعیان ایران که حکومت تشکیل دادند و منتظر قیام حضرت مهدی علیه السلام هستند.خیلی حساب شده تر از مردم کوفه عمل کردند. و در یاری امام زمان مردم پیش قدم خواهند بود.ان شا الله.


#حکومت_اسلامی #امام_حسین

#عزاداری#امام_زمان

#انتظار_فرج #امام_خمینی #مقاومت #ایستادگی #جمهوری_اسلامی_ثمره_خون_شهیدان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی