rvhk_nama

یا مصوِّر

rvhk_nama

یا مصوِّر

rvhk_nama

هو الذی یصورکم...
علاقه شخصی یک طلبه به عکاسی و طراحی








ِ

بایگانی
آخرین مطالب

قربونت برم خدا!چه خلقت عجیبی داری

سه شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۱۲ ب.ظ

یک خاطره جالب چند روز پیش برام اتفاق افتاد.که امشب تصمیم گرفتم دست به تایپ بشوم و منتشرش کنم.

همین طور که صحبتش را با من ادامه می داد سریع اینترنت گوشی را وصل کردم و از گوگل مپ فاصله خودم تا مکانی را که راننده اتوبوس به من نشان می داد نگاه کردم باور کردنی نبود 250 کلیومتر.هرچند که فاصله مستقیم کمتر از اون فاصله جاده ای بود که نقشه نشان می داد.

صبح یک روز پاییزی  با اتوبوس به سمت شهر مقدس قم

می رفتم.روی صندلی دقیقا پشت سر راننده نشسته بودم.راننده صداش را بالا برد و می گفت حاج آقا می بینی؟!

با تعجب سرم را بردم جلو تا بهتر بشنوم چه می گوید!

گفت حاج اقا نگاه کن گفتم چی را؟

گفت:کوه دماوند را...با تعجب بیشتری سرم را بردم جلو گفتم کو کجا؟ گفت بین اون دوتا تپه را دقت کنید.اون کوه بزرگ کوه دماوند. اره درست می گفت کوه دماوند بود.

دیدن کوه دماوند از این فاصله دور واقعا باور نکردنی بود

برای من که سال ها زندگی در تهران را تجربه کرده بودم و بارها کوه دماوند را دیده بودم و خیلی خوب می شناختم.توی همان نگاه اول مطمئن شدم که کوه دماوند است.

راننده می کفت در طول سال فقط چند روز امکان دیدنش هست.اونم روزهایی با هوای خیلی پاک و صاف که هیچ ابر و  الودگی و....مانع نباشه.

محو تماشای دماوند شدم تا از نظرم ناپدید شد. یاد صحبت یکی از دوستان افتادم که می گفت یک بار از روی کوه خضر در شهر قم کوه دماوند را دیده که باورش برای من سخت بود ولی امروز با دیدن کوه دماوند از فاصله ای دورتر حرف ایشون را باور کردم.

خلاصه این ماجرا برای من درس ها و پندها و موعظه های زیادی داشت.امیدوارم برای شما خواننده عزیز هم همینطور باشه و مفید.


http://www.bultannews.com/fa/news/80069/قله-دماوند-از-فراز-کوه-کرکس-اصفهان-عکس





نظرات  (۴)

سلام 

میشه اینطوری برداشت کرد که اگر از آلودگی و گناه ها دور باشیم کوه که چیزی نیست میشه به کجاها که نرسید چ که میشه با چشم دل دید 

التماس دعا
پاسخ:
سلام علیکم
ممنون از نظر شما...
موفق باشید 
  • حسبی الله
  • سلام..
    یاداین بیت ازاشعارلسان الغیب افتادم
    میان عاشق ومعشوق هیچ حائل نیست
    توخودحجاب خودی حافظ ازمیان برخیز
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ممنون از نظر خوب شما.
    خیلی هم خوب..
    موفق و عاقبت به خیر باشید.

    فقیر و خسته به درگاهت آمدم رحمی

    که جز ولای توام نیست هیچ دست آویز

    بیا که هاتف میخانه دوش با من گفت

    که در مقام رضا باش و از قضا مگریز

    میان عاشق و معشوق هیچ حائل نیست

    تو خود حجاب خودی حافظ از میان برخیز

     
  • سرباز کوچولو ...
  • درسته تا این حد عمیق فکر نکردم 
    سپاس از شما 
  • سرباز کوچولو ...
  • خوشبحالتون من تا حالا کوه دماوند رو ندیدم :)
    پاسخ:
    دماوند که موضوعیت ندارد..خدایی که همه کاره این خلقت هست موضوعیت داره و ارزش معرفت و شناخت و شهود 
    تشکر از نظر شما

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی