rvhk_nama

یا مصوِّر

rvhk_nama

یا مصوِّر

rvhk_nama

هو الذی یصورکم...
علاقه شخصی یک طلبه به عکاسی و طراحی








ِ

بایگانی
آخرین مطالب

۶ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

۲۵
مرداد

بسمه تعالی

شکر خدا امروز 25مرداد 1397توفیق شد در جوار حرم کریمه اهل بیت فاطمه معصومه علیها السلام.در تجمع طلاب انقلابی با موضوع مطالبه عدالت اقتصادی در حوزه علمیه (مدرسه)فیضیه شرکت کنم و این چند جمله را با تاکید بر مطالب همین جلسه خدمت شما عزیزان عرض کنم.

حوزه علمیه قم موظف به پاسداری و نگهبانی از انقلاب اسلامی ایران و محافظت از خون هزاران شهید این راه مقدس می باشد.فساد و جهالت در امور افتصادی به هیچ عنوان زیبنده نظام اسلامی نیست.با اینکه فساد سیستمی و فراگیر وجود ندارد اما باید با مفسدین اقتصادی با قاطعیت و عدالت برخورد شودو اولین برخورد های قاطع و انقلابی هم با فساد در درون حکومت باید باشد.

ساده زیستی باید بر زندگی مسئولین حکمفرما باشد.هیچ کس با روحیه سرمایه داری و اشرافی گری حق ماندن در مسئولیت های نظام اسلامی را ندارد.هر سه قوه باید با قاطعیت و شفافیت با فساد مبارزه کنند و به طور دایم با حضور در دانشگاه ها و حوزه ها و میان مردم  نسبت به عملکرد خود در مورد فساد پاسخ دهند و سوالات و شبهات افکار عمومی در تحقق عدالت را پاسخگو باشند.امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همگانی می باشد.

#خدایا_تا_انقلاب_مهدی_از_نهضت_خمینی_محافظت_بفرما

#طلبه_انقلابی

#مبارزه_با_فساد

 

۲۲
مرداد

سالرزو ازدواج حضرت فاطمه زهرا و امام علی علیهما السلام را خدمت همه زوج ها خاصه اون هایی که در چنین روزی پیمان مقدس ازدواج و نامزدی و عقد و یا عروسیشون هست تبریک عرض می کنم..بر همگی مبارک باد.

۲۰
مرداد

با عرض تسلیت شهادت امام نهم امام محمد تقی علیه السلام این حدیث معرفتی و زیبا از اون امام عزیز تقدیم نگاه شما می شود.

امام جوادعلیه السلام بعد از شهادت پدر بزرگوارش در مسجد رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم به منبر رفت و چنین فرمود: منم محمد فرزند علی الرضا، منم جوادالائمه، منم آگاه به انسابی که در صلبهای مردم است. منم آشنای به اسرار و ظاهرتان، خداوند تبارک و تعالی علم اولین و آخرین را به ما داده است و اگر نبود مخالفت اهل باطل و دولت اهل ضلالت هر آینه می‌گفتم چیزهایی را که اولین و آخرین را به شگفتی وادارم. در این هنگام امام علیه السلام دست بر دهان شریف خود گذاشت و به خود خطاب کرد و فرمود: «یا محمد أصمت کما صمت آباؤک من قبل» 

ای محمد ساکت باش و لب فروبند همانطور که پدرانت لب فرو بستند. [۱]

----------

[۱]: بحار، ج ۵۰، ص ۹۱ و ۱۰۸

#شهادت_امام_جواد_علیه_السلام

#حدیث_امام_جواد

#علم_امام

۱۶
مرداد


ساحل قشنگ دریای شمال ایران.تیرماه 1397
عکاس:طلبه عکاس
۰۹
مرداد

۰۲
مرداد



عکس هایی از آخرین سفرم به مشهد مقدس و زیارت حرم مطهر امام مهربانی ها علی بن موسی الرضا علیه السلام

#تصاویر_حرم_امام_رضا_علیه_السلام