rvhk_nama

یا مصوِّر

rvhk_nama

یا مصوِّر

rvhk_nama

هو الذی یصورکم...
علاقه شخصی یک طلبه به عکاسی و طراحی








ِ

بایگانی
آخرین مطالب

اربعین نامه 6

جمعه, ۱۸ آبان ۱۳۹۷، ۰۱:۱۲ ب.ظ




....شروع پیاده روی به سمت کربلا معلی..... صبح یکی از روزهای پاییزی، هوای ملایم شهر نجف، آغازخیلی مناسبی برای شروع پیاده روی به سمت کربلای معلی و حرم مقدس امام حسین علیه السلام بود. شروع حرکت از حرم امیرالمومنین علیه السلام می باشد. اگر در کربلا قاتلین امام حسین علیه السلام با بغض و دشمنی به امام علی علیه السلام، پسرش حسین را کشتند.(بغضا لابیه ) امروز ما می گوییم به عشق مولا علی و احترام به ایشان به زیارت فرزندش حسین می رویم.

 ادامه حرکت از میان قبرستان وادی السلام بود گوییا ارواح همه مومنین و بندگان صالح خداوند خشنود از بدرقه زائران امام حسین صف کشیده اند و خشنود از این هستند که گرد و غبار حرکت زوار امام حسین بر قبور آنها می نشیند. اولین و شاید مهم ترین چیزی که از این پیاده روی می بینی که به نظرم مهم ترین بُعد پیاده روی اربعین هم هست همین حرکت دسته جمعی و عمومی به عشق اهل بیت علیهم السلام و برای خدا می باشد. اینکه این چنین محبت اهل بیت علیهم السلام همه را به سمت خود می کشاند.وقتی به انبوه جمعیت درحال حرکت نگاه می کنی به خوبی حس می کنی جمع کردن اینچنین انسان ها و خلق چنین حماسه ای فقط با قدرت و اراده خداوند خواهد بود.


پ.ن: مسیر نجف کربلا از جاده نجف کربلا، یکی از 5مسیر برای حرکت به سمت کربلا می باشد که ما هم از همین مسیر  پیاده روی کردیم.


پست بعدی:اربعین نامه 7


#کربلا #اربعین #زیارت #پیاده_روی_اربعین  #نجف

نظرات  (۲)

ثبول باشه
پاسخ:
متشکرم
  • سیّد محمّد جعاوله
  • التماس دعا
    پاسخ:
    موفق باشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی