rvhk_nama

یا مصوِّر

rvhk_nama

یا مصوِّر

rvhk_nama

هو الذی یصورکم...
علاقه شخصی یک طلبه به عکاسی و طراحی








ِ

بایگانی
آخرین مطالب


شخصیتی مثل حضرت ایت الله هاشمی شاهرودی برای هر ایرانی شناخته شده است.شخصیتی که در مهم ترین مناصب حکومتی به مردم ایران خدمات فراوانی کرده است. شخصیت ایت الله هاشمی شاهرودی برای بنده به عنوان یک طلبه جذابیت های فراوان دیگری هم دارد که یک شخصیت محبوب و انقلابی از ایشان در ذهن بنده به جای گذاشته است.هر چند در دوران حضورم در قم توفیق شرکت در درس فقه و اصول ایشان را نداشتم.اما روزهایی را شاهد بودم که تعداد زیادی از طلاب فاضل و فرهیخته هر روز صبح در حرم حضرت معصومه در کلاس درس ایشان حاضر می شدند.


یکی دیگر از جذابیت های این دانشمند و عالم عزیز برای من جلسات روضه ای بود که ایشان در ماه محرم در شهر مقدس قم و آخر ماه صفر در مشهد مقدس داشتند. چندین بار توفیق شد در شهر قم و مشهد در این جلسات حضور داشته باشم. سخنرانان و مداحان مشهور به این جلسات دعوت می شدند و با همان سبک هییتی و همانطور که در هییت های خود سینه می زند و عزاداری می کردند در محضر این عالم بزرگ به عزاداری می پرداختند.این در حالی بود که شاید یک عده انتظار داشتند مثل بسیاری از مجالس دور تا دور مجلس عده ای بنشیند و یک روضه خوان چند دقیقه سخنرانی و روضه و مجلس تمام بشود. ایشان از ابتدای مجلس تا اخر می نشستند و تا پایان مجلس که گاهی خیلی طولانی هم می شد با جلسه همراهی می کردند.یک تصویر هم از ایشان که در ذهن بنده نقش بسته است زمان هایی بود که ایشان بعد از درس نزدیک ضریح حضرت فاطمه معصومه به نماز می ایستادند.


روح مطهرش با اجداد طاهرینش محشور باد


((بخشی از دست نوشته حضرت ایت الله هاشمی شاهرودی پس از غبار روبی حرم حضرت فاطمه معصومه علیها السلام))

نظرات  (۲)

  • سرباز کوچولو ...
  • سلام 
    خدا رحمتشون کنه 
    وبا سه برادر شهیدشون مشهور بشن ان شالله
    پاسخ:
    سلام علیکم
    الهی آمین
    ان شا الله همه ما با شهدا محشور باشیم.
    تشکر از نظر شما
    روحشان شاد 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی