rvhk_nama

یا مصوِّر

rvhk_nama

یا مصوِّر

rvhk_nama

هو الذی یصورکم...
علاقه شخصی یک طلبه به عکاسی و طراحی








ِ

بایگانی
آخرین مطالب

کوثر

شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۷، ۱۲:۲۹ ق.ظ

یکی از زیباترین صحنه های زندگی ام امشب(شب شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها) رقم خورد.وقتی ابهت و عظمت یک مرد بزرگ در ذهن و دلم متجلی شد.زمانی که امام خامنه ای عزیز از درب حسینه امام خامنه ای وارد شدند و شیرنی چهره نورانی رهبر عزیزم در ذهنم نقش بست.زمانی که جمعیت جانانه و مشتاقانه صدا می زدند صل علی محمد نائب مهدی امد عطری از پاکی و نورانیت و عظمت اهل بیت علیهم السلام قلب من را تسخیر کرد. و خدا را شکر کردم بابت وجود و عظمت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها که فرزندان فاطمه اکنون تجلی کوثر فاطمی برای به هدف رسیدن دین خدا و ابتر ماندن دشمنان شده اند.لحظاتی که با یاد شهدا قطرات اشک از گونه های نورانی رهبرم جاری شد آرزو کردم به مدد و لطف حضرت زهرا سلام الله علیها فدایی راه دین  خدا شوم و این جان ناقابل را به کرم خودشان از ما بپذیرند.

#فاطمیه #امام_خامنه_ای #رهبر #ولایت_فقیه #نائب_امام_زمان #عزاداری_فاطمیه #چهل_سالگی_انقلاب  #بیت_رهبری 


نظرات  (۱)

  • سرباز کوچولو ...
  • سلام 
    خوشبحالتون که بیت رهبری رفتین من آرزومه ببار برم 
    این ایام تسلیت 
    پاسخ:
    سلام علیکم
    با تسلیت ایام.ان شا الله جزو ولایتمداران باشید.
    تشکر

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی